מדיק

כיסא גלגלים לילדים

כיסא גלגלים מדגם Vector: אקטיבי, קל משקל ומתכוונן לפי הצורך

רצוי שכיסא גלגלים אקטיבי שנועד לילדים יהיה קל משקל, נוח להנעה על משטחים שונים ושתהיה לו היכולת לקיפול קל ומהיר.
כיסא גלגלים יעיל לילדים יהיה כזה שהילד יכול לגדול עמו – מתכוונן, ומשתנה בהתאם למידותיו המשתנות במהירות.
בנוסף, כיסא בצבעים חיים, מעוצב באופן צעיר וידידותי, יכול להועיל מאד לדימוי העצמי של הילד, ולסייע לו להסתגל במצבים חברתיים.

כיסא גלגלים חדש מבית עמינח מדיק, תוצרת sorg הגרמנית, חברה שמתמחה בכיסאות גלגלים לילדים, הוא כיסא שעונה בדיוק על התנאים הללו.

הכיסא, בדגם Vector, הוא כיסא גלגלים אקטיבי, קל משקל, שניתן לכווננו ולהתאימו לדרישות ולצרכים היומיומיים של הילד. יתרונו הגדול הוא בכך שהכיסא מגיע במגוון של מידות, ולכן מתאים גם לילדים וגם למתבגרים (רוחב המושב מגיע במידה 20 ס”מ ועד מידה 46 ס”מ). בניגוד לכיסאות אחרים, אותם יש להחליף פעם בכמה שנים כשהילד גדל, את כיסא הגלגלים ניתן להתאים בכל פעם לממדים של הילד – ניתן להרחיב ולהעמיק את גודל המושב ב-4 ס”מ, ולהגביה את משענת הגב ב-5 ס”מ, זאת ללא צורך בחלקים נוספים.

המסגרת עשויה אלומיניום קל משקל, אך באותו זמן היא קשיחה, מעניקה יציבות, ומאפשרות ניידות קלה. יכולת הניידות מאפשרת לילד להמשיך בחייו ולחקור את סביבתו בעצמאות מרבית. כיסא הגלגלים מותאם לאורח חיים אקטיבי – מיועד לילדים בעלי יכולת פיזית להניע אותו, אך ישנה אפשרות לתוספות שונות, שהופכות את הכיסא לפחות אקטיבי עם אפשרויות רבות יותר להובלה.

מראה הכיסא חדשני וצעיר, והוא מגיע במגוון גדול מאד של צבעים, מטאליים ומבריקים, ובעשרות דוגמאות של עיצובים. ישנה אפשרות אף לבחור חישוקי הנעה בציפויים שונים, כולל דמויות מוכרות מעולם הילדים, ומגני בוץ בהדפסים שונים.

משענת הגב מתקפלת קדימה, והגלגלים נשלפים, כך שניתן לקפל את הכיסא בקלות ולהכניסו לתא המטען. בנוסף, משענת הגב ניתנת להטיה אחורה לזווית של עד 120 מעלות. בכיסא חישוקי הנעה מאלומיניום, עמידים במיוחד, מושב רצועות, כוורת אקטיבית, אפשרות לשחרור מהיר של הגלגלים – אל תקר, מנגנון מונע היפוך מסתובב, מוט מתיחה ליציבות הגב, ורגליות קבועות עם משטח אחד או רגליות מסתובבות ונשלפות עם שני משטחים.

בנוסף, ישנה אפשרות להרכבה של תוספות רבות: מגוון מעצורי יד, ידיות הובלה שונות, תמיכות צד, מגני בוץ, משענות ידיים, חישוקי הנעה במבחר ציפויים ומשענות ראש.

כדי שהילד לא יהיה מוגבל בפעילויותיו, וכיסא הגלגלים יוכל גם להגיע לאזורים עם משטחים קשים יותר כמו חוף הים, ישנה אפשרות לצירוף יחידה נפרדת בשם “Outdoor aid” – יחידה שמתחברת למסגרת, ומאפשרת הסעה של כיסא הגלגלים על משטחים משובשים.



עוד בנושא