מדיק

מיטות מתכווננות: כשפינוק ובריאות נפגשים

מתאימה לאוכלוסיית הגיל השלישי, לסובלים מבעיות תפקוד, מקשיי נשימה או מבעיות גב

בעבר מיטה מתכווננת נחשבה למיטה של העשירון העליון בלבד. כיום היא פריט ריהוט נפוץ בחדרי שינה רבים, אפילו בחדרי שינה לנוער, עם ספפה ומיטה וחצי המצוידות במנגנון כוונון חשמלי. בניגוד למיטה רגילה שלא מספקת למשתמש אפשרויות מלבד מצב מאוזן, עם מיטה מתכווננת ניתן לבצע בנוחות מספר פעולות מהנות מלבד השינה: מנגנון חשמלי מאפשר הרמה והורדה של אזור הראש, הגב והרגליים בלחיצת כפתור פשוטה, ובכך מאפשר לקרוא בהנאה ספר לפני השינה, או לצפות בנוחות בטלוויזיה מבלי להכאיב לצוואר. הרמה בו זמנית של אזור הראש והרגליים מאפשרת ישיבה נוחה, לעבודה עם מחשב נייד מהמיטה או לאכילה מפנקת של ארוחת בוקר. ללא ספק, מדובר בדרך מושלמת לפתוח את היום.

תמיכה מלאה לגוף במהלך השינה

מערכות השינה המתכווננות מבית עמינח כוללות משטח בסיס, ומזרן איכותי ממגוון המזרנים החדשניים של עמינח. מזרנים אלה מותאמים במיוחד למיטות מתכווננות, עשויים בטכנולוגיות מתקדמות ומצוידים באזורי נוחות מקסימאליים. משטח הבסיס עשוי שלבי עץ גמישים, אשר באמצעות הפעלת מנגנון חשמלי מתקדם מאפשרים הרמה והורדה של אזור הראש והצוואר, אזור הרגליים, ואזור מרכז הכובד של הגוף – הגב. במקום שבו מתפזר רוב משקל הגוף, מצויד המשטח במרכז הבריאותי, פיתוח בלעדי של עמינח. כך מעניקים שלבי העץ תמיכה מלאה לגוף במהלך השינה, בהתאם למשקל המופעל עליהם, ובמיוחד לחלק הרגיש של עמוד השדרה. את האזורים השונים של משטח הבסיס ניתן להרים ולהוריד בלחיצת כפתור קלה בשלט החוטי או באמצעות אפליקציה מתקדמת שפיתחה עמינח, הניתנת להורדה במכשירי הסמארטפון.

מתאימה במיוחד לאוכלוסיית הגיל השלישי ולסובלים מקשיי תפקוד

מיטה מתכווננת מתאימה במיוחד לסובלים מבעיות נשימה או מצרבות: הרמה קלה של אזור הראש והצוואר מסייעת לפתיחת קנה הנשימה, ותורמת לשינה בריאה ונעימה. גם לסובלים מכאבי שרירים או מבעיות גב מומלצת שינה על מיטה מתכווננת, שכן היא מסייעת בקימה ובמעבר ממצב של ישיבה לשכיבה. הרמת אזור הרגליים תורמת גם להמרצת הדם כלפי מעלה, ומונעת תופעה של “הירדמות” הרגליים.

אוכלוסיית הגיל השלישי והסובלים מקשיי תפקוד יכולים לחוש הקלה משמעותית ושיפור ניכר באיכות חייהם, באמצעות שימוש במיטה מתכווננת, ובפרט במיטה המצוידת במשטח Hi-Low, הניתנת להגבהה בלחיצת כפתור קלה. מיטות אלה מאפשרות קימה נוחה מהמיטה, או מעבר לכסא גלגלים ובחזרה בעת הצורך. רובן המכריע של המיטות המתכווננות מאפשר שילוב של מיטה סיעודית לצד מיטה רגילה, באמצעות מנגנון ייחודי. כך, אדם נכה או מוגבל יכול להמשיך לנהל חיי זוגיות שגרתיים בחדר השינה, ולחלוק מיטה משותפת עם בן או בת הזוג.

כל צד במיטה מתכוונן בנפרד לשינה איכותית ורציפה

גם מבלי לסבול ממצב רפואי מסוים, וגם מי שטרם הגיע לגיל הזהב, ייהנה מיתרונותיה הרבים של המיטה המתכווננת, שהופכים כל שינה לנעימה ולרגועה במיוחד: כאשר כל צד במיטה ניתן לכוונון בנפרד, נמנעת מבני הזוג במיטה אי הנוחות הנגרמת מתזוזות הצד השני במקרה הטוב, או יקיצה לא מתוכננת שלאחריה קשה פעמים רבות לחזור לשינה איכותית, במקרה הפחות טוב. עם מערכות השינה המתכווננות של עמינח מדיק, נוחות ובריאות הם שם המשחק.

עיצוב יוקרתי ללא פשרות ומבחר רחב של דגמים איכותיים משלימים את התמונה, והופכים כל חדר שינה לנעים, מזמין ומפנק.



עוד בנושא