מדיק

ציוד סיעודי, אביזרים לנכים – מישהו דואג לכם

חנות עמינח מדיק מציעה מגוון רחב של מוצרים המאופיינים ברמת גבוהה ומקיפים את כל תחומי פעילויות החיים בסביבה הביתית

כעשרה אחוז מתושבי מדינת ישראל הם בעלי מוגבלויות. מספרם נאמד בכ-700,000 אלף איש הזקוקים וראויים לאיכות חיים רגילה וטובה ככל האפשר.

לכן, החליטה חברת “עמינח”, חברה ישראלית שורשית, לעשות מעשה ופתחה עבור הצרכן הסיעודי לראשונה בארץ חנות קונספט גדולה תחת השם “עמינח מדיק”.

חנות הקונספט משתרעת על שטח של 300 מ”ר, ומאגדת תחת קורת גג אחת את כל הציוד והאביזרים הנחוצים להעלאת רמת חייה של האוכלוסייה הסיעודית, הנכים והאוכלוסיה המבוגרת. הביקור ב “עמינח מדיק” הוא חוויה. החנות מעוצבת כ”דירה לדוגמה”. ייחודה מתבטא בהצגתם של המוצרים, שהם מהמעולים מסוגם הקיימים, בסביבתם הטבעית, ממש כפי שהם בבית. כך ניתן למבקרים לבחון ולבדוק את המוצר או את שילוב המוצרים, להם הם זקוקים, באופן אישי.

חנות עמינח מדיק נשענת על תורת ה- ADL (Aids for daily living) מגיעה מתחום הריפוי בעיסוק. תורה זו מנסה להביא את האדם עם המוגבלויות הפיזיות לתפקוד יומיומי, עצמאי, ככל האפשר, במסגרת הקהילה על ידי שימוש במגוון רחב של מוצרים המאופיינים ברמת גבוהה והמקיפים את כל תחומי פעילויות החיים בסביבה הביתית.

החנות בנויה כחדרים בבית, בחדר השינה תמצאו מיטות ייעודיות ומזרנים מיוחדים, בחדר הרחצה תוכלו לראות אביזרי סיוע לרחצה ושירותים, תתנסו במגוון הליכונים ועגלות נכים, בסלון תוכלו להתיישב על כורסאות מיוחדות המסייעות בקימה ועוד. מוצרי החברה מותאמים לאוכלוסיה הנזקקת מבחינה פיזיולוגית ופסיכולוגית. בעצובם ובייצורם הושקעו משאבים רבים, הם קלים לתפעול ושימוש, חזותם רגילה ככל הניתן, וכך ניתן לשלבם בחלל הבית מבלי שיתנו תחושה שונה.

מחלקות "עמינח מדיק"

מחלקת ניידות בה תוכלו למצוא כסאות גלגלים, הליכונים, רולטורים, מקלות הליכה וסקוטרים. מחלקת כורסאות חשמליות בה תמצאו כורסאות מדיקליות וכורסאות מסאז מפנקות לסובלים מכאבי גב. הכורסאות הייעודיות מעניקות פתרונות גם לאנשים המתקשים ומוגבלים בתנועתם, כשדגש מיוחד הושם בהן על נוחות הישיבה ועזרה בקימה ובישיבה, ומאפשרות פתיחת הדום והטיית גב בצורה משולבת, שלט מיוחד שקט ובטיחותי מפעיל אותן. מחלקת ההושבה מציעה כריות למניעת פצעי לחץ מיוחדות העוזרות בהפגת לחצים. במחלקת הבריאות תמצאו מוצרי עיסוי שונים, כריות שינה במגוון גדלים שמותאמות במיוחד למבנה האנטומי של גוף האדם וכריות אגרונומיות לגוף. במחלקת מיטות מתכווננות תוכלו לבחור את המיטות שיתאימו לכם במיוחד. תוכלו לרכוש מגוון מיטות סיעודיות, מיטות חשמליות לשימוש ביתי (המשמשות גם כמיטות לנכיםומיטות לקשישים), שכוללות משטח המתכוונן באמצעות שלט עד למצב ישיבה. במחלקת המזרנים תמצאו מזרנים למניעת פצעי לחץ שיעזרו לכם בטיפול ומניעה. יחודם בחומר הויסקוג’ל שמקבל את טמפרטורת הגוף מסתגל אליו ומגיב בהתאם. במחלקת שירותים ורחצה תמצאו מעקות ומושבים לרחצה בטיחותית ואביזרים משלימים המיועדים להקלה בחיי היום יום.

ב “עמינח מדיק” יועצים שיקומיים וסיעודיים ,שמתמחים בהתאמת מוצריי החברה לצרכיו האישיים של כל לקוח ולסביבה העיצובית של ביתו.

לחברה שיתוף פעולה פורה עם גורמי מקצוע מוסמכים כמו פיזיותרפיסטים, מרפאות בעיסוק, כירופרקטיים, אחיות, רופאים, מטפלים ברפואה משלימה ועוד. בנוסף ללקוחותיה הפרטיים היא משווקת את מוצריה המעולים גם לבתי חולים למשרד הביטחון ולמשרד הבריאות.



עוד בנושא