מדיק
22 פבר, 2024

איזה מזרון מומלץ למבוגרים? המדריך המלא.

מונע פצעי לחץ, מאוורר את העור בזמן השינה, מפזר לחצים, מתאים את עצמו למנח הגוף ומונע זיהומים. איך מוצאים מזרן מומלץ למבוגרים שיצליח לתת את המענה לכל הצרכים? כל התשובות במדריך שלפניכם.
מזרון מומלץ למבוגרים

המזרן עליו אנחנו ישנים הוא כבר מזמן לא רק משטח שינה. הטכנולוגיות והקדמה הביאו לפיתוחים חדשים שהופכים אותו לשותף מלא בבריאות הגוף שלנו, בהשפעה על המערכות ובאיכות השינה, וככל שאנחנו מתבגרים החשיבות של מזרן אורטופדי המותאם לצרכי הגוף עולה.

מזרן רגיל שאינו מהונדס לפיזור לחצים, עשוי לייצר לחץ נגדי במקומות בהם מצטבר רוב משקל הגוף (לרוב מדובר באזור האגן). הלחץ הנגדי הזה מייצר כיווץ של כלי הדם במקום, שעלול להתפתח לנזקי עור ואפילו לפצעי לחץ.

אז איזה מזרון מומלץ למבוגרים?

כשאתם ניגשים לחפש מזרן מומלץ למבוגרים, יש כמה נקודות שחשוב לשים לב אליהן:

בחרו במזרון העשוי VISCOJEL ויסקו ג’ל 

ויסקו ג'ל הוא הפיתוח המתקדם ביותר במזרנים נגד פצעי לחץ. פולימר ויסקו-אלסטי דמוי ג’ל בצפיפות גבוהה ועם רגישות לחום. בטמפרטורת החדר ה- VISCOJEL קשיח, אך כשחום הגוף משפיע עליו, הוא מקבל את טמפרטורת הגוף, מתרכך ומסתגל באופן מושלם למבנה הגוף. שינויים בתנוחת הגוף גורמים לו להתכוונן ולקבל את הצורה החדשה. כך, המזרן מקל על הלחץ בנקודות המשקל העיקריות, מפזר את העומס באופן אחיד ומקטין את הסכנה להיווצרות פצעי לחץ גם לאחר זמן ממושך.

ודאו שהמזרן מורכב מחומר אנטי בקטריאלי 

עוד פרט חשוב בחיפוש אחר מזרן מומלץ למבוגרים, הוא האפשרות של הבד למנוע זיהומים ומחלות. חפשו מזרן המורכב מחומר אנטי – בקטריאלי המונע התפתחות פטריות וחיידקים.

בחרו בכיסוי מזרן נושם 

כדי לשמור על טמפרטורת גוף סטנדרטית בשינה ולא להגיע למצב של הזעה שגורעת מאיכות השינה, עמינח מדיק פיתחו כיסוי מזרן חדשני POLYFLEX-PLUS בתפירת שתי וערב המקטינה את החיכוך עם העור ומבטיחה גמישות. הכיסוי עשוי בד דק וקל, עמיד בפני חיידקים ופטריות, מרחיק ומנדף נוזלים וניתן לכביסה.

התאימו את גודל המזרן לצרכים שלכם 

אם אתם אנשים שזקוקים למרחב בשינה, העדיפו מזרן רחב יותר שיאפשר לכם למצוא את תנוחת השינה העדיפה עליכם ולא יצמצם אתכם.

 התייעצו עם מומחים!

ככל שאנחנו מתבגרים הגוף שלנו נעשה פגיע יותר. לשינה ולתנוחת השכיבה יש השפעה רבה על החיוניות שלנו, על המרץ ועל הכאבים בגוף. כשאתם ניגשים לבחור מזרן ודאו שיש איש מקצוע שיכול להמליץ לכם על מזרן המותאם לצרכים האישיים שלכם ושיבטיח לכם שינה איכותית

 התאימו לעצמכם גם כרית!

כדי להשלים את מנח השינה האופטימלי, מומלץ לשלב עם מזרן אורטופדי גם כרית תמיכה אורטופדית שתדע לתמוך בצוואר, לחלק את העומס ולייצר את השקיעה המושלמת של הראש על הכרית.

לסיכום, כשאתם יוצאים לברר איזה מזרון מומלץ למבוגרים, שימו לב שאתם מתייעצים עם מיש יידעו לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולהתאים לכם את המזרן המושלם עבורכם.



עוד בנושא