מדיק

מיטות מתכווננות לסיעוד ושיקום

מה היתרונות של מיטה מתכווננת לסיעוד ושיקום?

המיטות המתכווננות של עמינח מדיק משלבות בטיחות ופונקציונאליות. המיטות מתוכננות באופן ייחודי לצרכי טיפול, שיקום וסיוע במצבים של קשיי תפקוד ונוחות. בעמינח מדיק מבינים את הצרכים הייחודיים של המשתמשים השונים ומאפשרים לבצע התאמות אינדיבידואליות.

המזרנים מיוצרים ע”י עמינח ולכן ניתן להזמין מזרן בכל גודל מבוקש, כולל גדלים חריגים לפי מידה. מזרני עמינח, מסוג ויסקו ג’ל למשל, זכו להכרה מקצועית של ועדה מטעם שרותי בריאות כללית בהיותם יעילים במניעת פצעי לחץ.

את חלק מדגמי המיטות ניתן להשיג במגוון גבהים, כולל גבהים נמוכים במיוחד המאפשרים גישה נוחה לכסא גלגלים. ישנן מיטות ניידות עם גלגלים לטיפול משני צידי המשתקם ומיטות עם פונקצית high-low, גם הן, למטרות טיפול.

המיטות המתכווננות בעיצוב “home care” לטיפול ביתי מקנות למשתמש את כל הפונקציות של מיטת טיפול בבית חולים ומאפשרות נוחות ויעילות בתהליך השיקומי, וכל זאת בעיצוב עץ המקנה מראה חם וביתי.

המיטות הסיעודיות והשיקומיות כוללות מנגנוני הרמה והורדה, כוונון המיטה באמצעות שלט עד למצב של ישיבה מלאה, אפשרות למעקות ומשענות ועוד. המיטות עשויות בסטנדרטים גבוהים של בטיחות.

חלק מהמיטות המתכווננות, למשל דגם אימפולס היוקרתי, מגיעות עם מנורת לילה, מוט עזרה לקימה, שולחן נצמד לאכילה או למחשב נייד. תוספות אלו מאפשרות למי ששוהה זמן רב במיטה לשמור על העצמאות שלו ולהמשיך לבצע בעצמו פעולות רבות.

במספר דגמי מיטות, כאשר מידותיהן מתאימות לכך, ניתן אף להתאים את המערכת המתכווננת למיטה קיימת (מיטת יחיד או זוגית), מבלי לפגוע בעיצוב הכללי של חדר השינה. כך שני בני הזוג יכולים להמשיך ולישון יחד, כאשר באחד הצדדים ישנה מיטה מתכווננת רגילה ובצד השני מיטה סיעודית רבת שימושים.

חלק מהמיטות מיועדות לאנשים עצמאיים יותר ויש להן מעקות מפוצלים מעוצבים ואסתטיים.

עמינח מדיק מספקת את המיטות והמזרנים לבתי החולים של שרותי בריאות כללית, לבתי החולים הגדולים בארץ של משרד הבריאות ולבתי אבות ודיור מוגן מהגדולים והמוכרים בישראל. עמינח היא ספק מורשה של משרד הבריאות, המקנה לבעלי זכאות לכך, אישור השתתפות לרכישת מיטה סיעודית. כמו כן, עמינח הינה ספק מורשה של משרד הביטחון המעניקה פתרונות מעשיים לנכי צה”ל רבים הזקוקים למיטה מתכווננת.

מיטה מתכווננת היא רכיב חשוב באיכות החיים במצב שיקומי או סיעודי. חשוב שהאדם, מלבד הצרכים הפיסיים, ייהנה מתחושה של בית. גימור העץ של המיטות הוא שעושה מרבית מההבדל.

מגוון הפתרונות של המיטות המתכווננות של עמינח מדיק בשילוב עם האפשרות להתאמה במיטות קיימות מאפשר לנו לתת לכם שירות אישי ומקצועי. יועץ מטעמנו יוכל להגיע לביתכם, להבין מהם הצרכים הייחודיים שלכם ולהציע לכם מגוון פתרונות ואפשרויות בהתאמה אישית.



עוד בנושא