מדיק

קו המיטות הזוגיות המתכווננות של עמינח מדיק

מנגנון כוונון מתקדם ואפשרות הוספת מגוון אביזרי עזר לתמיכה מרבית

בעיות שינה הן דבר נפוץ בגיל השלישי – מחקרים מהשנים האחרונות מצביעים על כך, שעד 50% מהאוכלוסייה בגיל 65 ומעלה מתלוננת על איכות השינה. בעיות רפואיות כגון מחלות שונות, כאבי פרקים או שרירים ומצבים לאחר אישפוז עלולים לגרום להפרעות בשינה, שמובילות לתפקוד לקוי ביום המחרת, הן מבחינה מוטורית-תפקודית והן מבחינה קוגניטיבית. מדובר בתופעה שכיחה, אך מטרידה למדי. החדשות הטובות הן שאפשר לשפר את איכות השינה באמצעים פשוטים, כגון הקניית הרגלי שינה נכונים, הרפיה קלה לפני השינה להפגת מתחים, ובעיקר – מיטה מתאימה ומזרון איכותי.

בגיל הזהב מומלץ לעבור למיטה מתכווננת

כפי שמיטת תינוק מתאימה לפעוטות ומיטת נוער לגיל הנעורים, כך גם בגיל הזהב מומלץ לעבור למיטה העונה על צרכי הגיל: מיטה מתכווננת בעלת מנגנון חשמלי מספקת תמיכה אופטימאלית לגוף, ומקלה על השינה ועל הקימה מהמיטה.

בבית “עמינח מדיק”, המציע מגוון פתרונות וציוד לסיוע בתפקוד, ניתן למצוא תחת קורת גג אחת מבחר מיטות חשמליות מתכווננות, הניתנות לשליטה מלאה באמצעות שלט. כזו היא, למשל, מיטה מתכווננת מדגם “קרוליינה”, אחד ממוצרי הדגל של החברה, המתאימה במיוחד לאוכלוסיית הגיל השלישי ולסובלים מקשיים בתפקוד. ייחודיותה של מיטה זו היא התאמתה האופטימאלית לצורכי המשתמש: מנגנון ייעודי מאפשר לשלב מיטה סיעודית לצד מיטה מתכווננת רגילה, כך שצד אחד או יותר במיטה הזוגית ישמש אדם סיעודי, או כזה הסובל מקשיי תפקוד, בעוד שהצד השני יכול לשמש כמיטה רגילה לכל דבר.

מיטה מתכווננת קרוליינה: מסייעת לשמור על חיי הזוגיות גם במצבים סיעודיים

מנגנון הכוונון החשמלי במיטה המתכווננת מאפשר הטיה של ראש המיטה והרמת רגלי המיטה, עד למצב של ישיבה זקופה. מעבר לנוחות מקסימלית, ולאפשרות ליהנות מארוחת בוקר מפנקת במיטה, מצלילה לתוך ספר אהוב או מצפייה נוחה בטלוויזיה, אפשרות כוונון זו מסייעת ומקלה במצבים רפואיים שונים, כגון נפיחות ברגליים או כאבי שרירים, המאפיינים את אוכלוסיית הגיל השלישי.

כאמור, אחד היתרונות הבולטים של המיטה המתכווננת מדגם “קרוליינה” הוא האפשרות להתאימה למצבים רפואיים שונים. כך, אם הפרטנר לחיים נמצא במצב סיעודי או שיקומי, ניתן בקלות להפוך את הצד שלו במיטה למתאים לצרכיו. במקרה כזה, תצויד המיטה במשטחHi-Low , הניתן להגבהה בלחיצת כפתור קלה בשלט. תכונה זו מסייעת למטופל בקימה מהמיטה, מקלה בצורה משמעותית על המעבר מהמיטה לכיסא הגלגלים ובחזרה, ולא פחות חשוב מכך – תורמת לתפקודו העצמאי של האדם המוגבל בביצוע פעולות יומיומיות, ומסייעת לבני הזוג להמשיך לנהל חיי זוגיות שגרתיים.

תחושת העצמאות חשובה ביותר לאיכות חייו של המטופל

זה לא סוד, שחלק ניכר מאיכות החיים של אדם הנמצא במצבים סיעודיים או שיקומיים, תלוי בתחושת העצמאות שלו, ביכולת של הסביבה להעניק לו תחושה ביתית ונוחה, ובמציאת העזרים שיסייעו לו לתפקוד יומיומי תקין עד כמה שניתן. מצבים של הגבלה בתפקוד מלווים בקשיים ומצריכים שינויים לא מעטים, הכוללים לעיתים גם התאמה של הבית למצב החדש. אם מוסיפים לזה את המצב הנפשי הירוד שפעמים רבות מתלווה לעניין, מתקבלת תמונת מצב לא פשוטה. לכן, אם אדם נאלץ להעביר את מרבית זמנו במיטה, כדאי שהיא תענה על צרכיו הייחודיים, ובמקביל – תעניק לו תחושה נעימה של בית ולא של בית חולים.

אפשרות להוספת אביזרי עזר במיטה, לתמיכה מרבית

מיטה מתכווננת מדגם “קרוליינה” של עמינח מדיק משלבת בדיוק את התכונות הללו: גובה המיטה נקבע בהתאמה אישית, ומאפשר הכנסה ושימוש במנוף, להעברת המטופל בעת הצורך. לנוחות מקסימאלית, ניתן להוסיף למיטה אביזרים תומכים כמעקה סיעודי, מעקה לשליש מאורך המיטה, או מוט בעל ידית משולשת לאחת או יותר מפינות המיטה, מה שמקל מאד על המטופלים, ותורם לתפקודם היומיומי. בנוסף, את המזרן ניתן להתאים באופן אישי לצורכי המטופל, כך שניתן לבחור, בעת הצורך, במזרן למניעת פצעי לחץ, למשל. כל התכונות הללו מאפשרות גמישות והתאמה מרביות לצורכי המטופל, אך האיכות לא פוגעת במראה: עיצוב המיטות בגימור עץ איכותי שומר על תחושה חמימה ונעימה של מיטה ביתית, ומאפשר למטופל להמשיך ולקיים חיי זוגיות גם בחדר השינה.

מיטת “קרוליינה”, כמרבית המיטות המתכווננות של עמינח מדיק, מוצעת לבחירה במידות שונות, החל ממיטת יחיד ועד למיטה זוגית, וכן בעיצובים ובגוונים שונים. עם מבחר גדול של אפשרויות התאמה למגוון מצבים רפואיים, בשילוב מראה יוקרתי ונעים, אין סיבה לוותר על שינה טובה ואיכותית – גם לבני הגיל השלישי, וגם לנמצאים במצבים שיקומיים.



עוד בנושא